Rozpoczynaliśmy od Sopotu przygotowując Strategię marketingu turystycznego Miasta Sopotu oraz Program budowy marki Miasta Sopotu z grupą Totem – tworzenie marki i znaku miasta.
Kolejnym wyzwaniem była praca dla Ustki wraz z koncepcją „Ustka retroaktywna” – Strategia Marki Miasta Ustka wraz z projektem logo i submarek.
Pracując nad Strategią promocji pogranicza nysko-jesennickiego zaproponowaliśmy dla powiatu nyskiego znak i koncepcję „Górskiego Pojezierza”.
Przygotowaliśmy Strategie promocji turystycznej dla Powiatu Giżyckiego „powiatu mazurskiego”, w którym do dzisiaj Robert Kempa kieruje informacją turystyczną.
Przez dwa lata prowadziliśmy badania turystów w województwie zachodniopomorskim dla tamtejszego urzędu marszałkowskiego oraz dla miasta Szczecina.
Przygotowaliśmy również program rozwoju turystyki wodnej na zachodniopomorskich rzekach oraz koncepcję utworzenia, rozwoju i komercjalizacji zachodniopomorskiego szlaku „Parki, ogrody, krajobrazy, smaki Pomorza Zachodniego bramą do poznawania regionu” wraz z programem jego wdrażania, zarządzania i promocji”.
W ramach doradztwa w dziedzinie ekonomii społecznej prezentowaliśmy dobre przykłady rozwoju turystyki społecznej w województwie warmińsko-mazurskim.
Natomiast dla Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 w Mikołajkach prowadziliśmy szkolenia dla uczestników projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich” przez ponad pół roku.
W komercyjnym projekcie dofinansowanym przez PARP dla Sztynortu tworzyliśmy standardy obsługi i produkt turystyczny.
Dla Świnoujścia opracowaliśmy Strategię Rozwoju Turystyki dla miasta Świnoujście na lata 2019-2029.
Natomiast większy obszar północnej części województwa Podlaskiego znalazł się w zasięgu strategii produktu turystycznego CHaKABi.
Województwo Podlaskie
Zrealizowane projekty:
Strategia Promocji dla Łomży (UM Łomża)
• Założenia polityki senioralnej
• Założenia polityki kulturalnej miasta ze wskazaniem kierunków rozwoju
• Kierunki rozwoju łomżyńskiego sportu
• Określenie możliwości i sposobów zaspokojenia trzeciego sektora
• Kierunki rozwoju promocji gospodarczej
Warsztaty i konsultacje społeczne do Strategii Promocji Miasta Suwałki na lata 2016 –2020 (EU Consult)
Strategia zarządzania i promocji regionu Puszczy Białowieskiej wraz z opracowaniem dwóch produktów turystycznych regionu oraz szkolenia turystyczne (Starostwo Powiatowe w Hajnówce)
Program promocji i rozwoju turystyki (Gmina Dobrzyniewo Wielkie)
Konsultacje Długofalowej Strategii Promocji Gospodarczej Województwa Podlaskiego (Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego)
Szlak aktywnej turystyki wodnej – Czarna Hańcza, Kanał Augustowski, Biebrza – „CHaKABi” (Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego)



WOJEWÓDZTWO
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Zrealizowane projekty:
Urząd Miejski w Elblągu
• Strategia promocji Elbląga na lata 2012-2015 wraz z programem budowy marki Elbląga do 2020 r.
Urząd Miejski w Malborku
• Strategia Zarządzania Zmianą Gospodarczą
Starostwo Powiatowe w Giżycku
• Strategia Promocji Turystycznej Powiatu Giżyckiego
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego w Olsztynie
• Zarządzanie strategiczne rozwojem gospodarczym (szkolenie dla prezydentów, burmistrzów i wójtów woj warmińsko-mazurskiego). Projekt „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” realizowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, PAIiH iPAIiIZ
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 w Mikołajkach
• Szkolenia dla Uczestników projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Olsztynie
• Usługa doradztwa eksperckiego dla przedstawicieli Jednostek Samorządu Terytorialnego, w tym gminnych/powiatowych jednostek organizacyjnych z zakresu zlecania zadań podmiotom ekonomii społecznej
King Cross Shopping Warsaw sp. z o.o. Warszawa, Nowy Sztynort sp. z o. o. Węgorzewo, Marek Makowski Biuro Turystyki Aktywnej „Gertis” Giżycko
• Opracowanie oraz wsparcie wdrożeniowe jednolitych standardów funkcjonowania sieciowego produktu turystycznego w ramach projektu pn. „Nowy Sztynort – Osada Wolności”
Fundacja Fundusz Współpracy w Warszawie
• Strategii marki Partnerstwa „Stowarzyszenie Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza”
WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE
Zrealizowane projekty:
Fundacja Fundusz Współpracy w Warszawie
• Strategii promocji Partnerstwa jednostek samorządu terytorialnego z terenu powiatów makowskiego, przasnyskiego i pułtuskiego
Fundacja Fundusz Współpracy w Warszawie (Mazowiecki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej)
• doradztwo marketingowe dla podmiotów ekonomii społecznej w subregionie: radomskim, ciechanowskim
i ostrołęckim
Fundacja Idea Rozwoju, Ogólnopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Socjalnych w Serocku
• Usługi konsultacyjne w obszarze przygotowania regionalnych programów rozwoju ekonomii społecznej dla województw: lubuskiego, opolskiego i śląskiego
Instytut Filozofii i Socjologii PAN w Warszawie
• Digitalizacja kwestionariuszy z badania socjologicznego „Struktura i ruchliwość w Polsce” z 1972 r.