Rozpoczynaliśmy od Sopotu przygotowując Strategię marketingu turystycznego Miasta Sopotu oraz Program budowy marki Miasta Sopotu z grupą Totem – tworzenie marki i znaku miasta.

Kolejnym wyzwaniem była praca dla Ustki wraz z koncepcją „Ustka retroaktywna” – Strategia Marki Miasta Ustka wraz z projektem logo i submarek.

Pracując nad Strategią promocji pogranicza nysko-jesennickiego zaproponowaliśmy dla powiatu nyskiego znak i koncepcję „Górskiego Pojezierza”.

Przygotowaliśmy Strategie promocji turystycznej dla Powiatu Giżyckiego „powiatu mazurskiego”, w którym do dzisiaj Robert Kempa kieruje informacją turystyczną.

Przez dwa lata prowadziliśmy badania turystów w województwie zachodniopomorskim dla tamtejszego urzędu marszałkowskiego oraz dla miasta Szczecina.

Przygotowaliśmy również program rozwoju turystyki wodnej na zachodniopomorskich rzekach oraz koncepcję utworzenia, rozwoju i komercjalizacji zachodniopomorskiego szlaku „Parki, ogrody, krajobrazy, smaki Pomorza Zachodniego bramą do poznawania regionu” wraz z programem jego wdrażania, zarządzania i promocji”.

W ramach doradztwa w dziedzinie ekonomii społecznej prezentowaliśmy dobre przykłady rozwoju turystyki społecznej w województwie warmińsko-mazurskim.

Natomiast dla Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 w Mikołajkach prowadziliśmy szkolenia dla uczestników projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich” przez ponad pół roku.

W komercyjnym projekcie dofinansowanym przez PARP dla Sztynortu tworzyliśmy standardy obsługi i produkt turystyczny.

Dla Świnoujścia opracowaliśmy Strategię Rozwoju Turystyki dla miasta Świnoujście na lata 2019-2029.

Natomiast większy obszar północnej części województwa Podlaskiego znalazł się w zasięgu strategii produktu turystycznego CHaKABi.

Województwo Podlaskie

Zrealizowane projekty:

WOJEWÓDZTWO
WARMIŃSKO-MAZURSKIE

Zrealizowane projekty:

WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE

Zrealizowane projekty:

Podobne wpisy